srijeda, 13. lipnja 2012.

Majka i dve cerke 2

Ona me dodirnu po picu malo mi gurnu srednjak u nju. Napipa moj klitoris i stade da ga žestoko trlja. Vrlo brzo sam doživjela svoj prvi orgazam. Sekica se za to vrijeme brćkala u vodi. Seka je bila gotova i majka je obrisala, a seka je izašla iz kupatila. I ja sam krenula van kade. Sačekaj reče majka. Moraš mamici malo pomoći. Ona odvrnu nastavak tuša i dade mi ga u ruke. Ustade i nasloni se licem uza zid. Rukama raširi svoju pičku i reče mi da joj stavim nastavak od tuša u picu. Nesigurno počeh gurati. Mama je ispuštala tihe jecaje koji su se kao i moji pokreti postepeno ubrzavali. Karaj tom velikom kurčinom svoju mamicu, mamica voli velike kurčine, to, to, mmmmm majci se ote glasan jecaj i tijelo joj zatreperi...
Kasnije smo vremonom majka i ja u naše igre uključili i moju mlađu seku.

Nema komentara:

Objavi komentar